2016. április 1., péntek

Visszatérés vagy ennyi?

Sziasztok!
Először is szörnyen sajnálom, a több hónapos kihagyást..
Bűntudatom volt, állandóan a fejembe járt a blog, de nem volt időm.

Mi is történt velem?
- Ugye felvételit írtam. Felvettek ^^
- Nyelvvizsgáztam, ami remélem jól sikerült.
- Versenyekre küldtek, mert jó vagyok a nyelvekből. 
- Barátom lett.. tényleg nagyon rég nem írtam, hisz' már lassan 2 hónapja vagyok vele együtt
- És ami mindenkinek, a rengeteg tanulás.. a 8.-os lélektársaim megértenek, remélem :D 

Mi fog történni?
Azt tervezem, hogy a következő hét kezdetével a blog aktívan működni fog. Mit is jelent ez? Maximum hetente fognak jönni a részek, remélem többet is tudok írni. És mivel csak zenével tudok írni, ezért egy ismerősöm ötletére megosztom veletek majd, a részhez illő számot. A kreatívság határtalan, a szünet ellenére se állt le, egyre bonyolultabb csavarokat fogok bele tenni. Ne öljetek meg.
Becenevetek lesz. Nem tudom még mi, esetleg kommentbe jöhetnek ötletek. :D

                                                          

                                         

                                                    A következő részig is, Bye Olvasóim! <3 b="">


3 megjegyzés: